Sayfalar

8 Eylül 2011 Perşembe

İtalyanca Aşk Başkadır


Rahat okunan bir kitap.Dublin'de düzenlenen İtalyanca kursuna katılan bir grup insanın hikayelerinden oluşuyor. Tek tek kişilerin hayatını anlattığı ve hepsini bir yerde kesiştirdiği için bir sonraki sayfada neler olacağını heyecanla beklemiyorsun.Tatilde, yolda rahatlıkla okunabilecek, soft bir kitap.
Orjinal ismi "Evening Class" olan kitap biraz da isim kurbanı olmuş bence.Kitabımı gören herkes manidar bir şekilde "hımm aşk kitabı okuyorsun ha?" derken ben de savunmacı bir pozisyonda "ama orjinal ismi evening class" diye cevap veriyordum.Kapak resmi de bu soruyu soran insanları destekler nitelikteydi; çiçekli, sarılı, morlu...Ama resim bana deniz denarında bir sahil kasabasının sakinliğini anlatıyor daha ziyade...
Merak edenler için; hani bazan kafasının dinlendirecek, çok yormayacak kitaplar arar ya insan bazan, o zaman tercih edilebilir İtalyanca Aşk Başkadır-Maeve Binchy...
Ramazan sonrası ısınma kitabımdı bu, şimdi tarz değiştiriyorum;Jean Christopher Grange-Şeytan Yemini'ne başladım sabah sabah:)

Hiç yorum yok: