Sayfalar

18 Haziran 2013 Salı

Hikayem Paramparça

Hikayem Paramparça-Emrah Serbes

Erken Kaybedenler ile tanıştım E.Serbes'le. Yine kısa hikayelerden (ve metinlerden) oluşan bir kitap Hikayem Paramparça. Kitapta yer alan metinlerin büyük bir kısmı Afili Filintalar da yayınlanan 'afili parçalardan' seçilmiş, kitaptaki son hikaye 'Galip İşhanı' ise ilk kez yayımlanmış.



Yazarın Behzat Ç serisini okumadım ama bu kitapta da bir 'erken kaybedenler' tınısı var. İki üç  sayfalık hikayeler yanında bir iki cümlelik metinlerle 'bizden' tespitler yapmış yazar...

Alıntı yapabilmek zor, insanın tüm kitabı yazası geliyor. Çok beğendiğim kısımları fotoğrafladım, en çok da 'kapanış konuşmasını' sevdim.




Bir ara da Behzat Ç. serisini okumalıyım.

 Emrah Serbes'i okuyun, okutun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel hiç okumadım yazarı ama alıntılardan güzel olduğu belli

flzpink dedi ki...

asayra kurt, Erken Kaybedenler'le başlayabilirsin...