Sayfalar

28 Ocak 2016 Perşembe

Lola ve Komşu Çocuk

Spoiler içerse nolur ki!!

Çok satanlara mesafeliyim diye caka satarken, 'azcık ucuzlasın da öyle alayım' diye davul çalan bir bilinçaltım varmış benim. Okuoku'nun 9,90'lık indiriminde görünce kitabı, hop attım sepete.
Aslında en çok takip ettiğim bir vlogger kitabı şiddetle önerince aklımda yer etmişti. Çünkü aynı okur Sema Kaygusuz, Aslı Erdoğan 'dan da övgüyle bahsediyordu ve kitapta beni şaşırtacak bir şeyler olmalıydı.
Peki var mıydı?
Hayır !!!
Tavsiye edenlerin yaşına dikkat etmezsen 35'inde ergen kitabı okursun.....

6 yorum:

cangz dedi ki...

Güzel yorum olmuş kitaplara da + yaşlar yazmalılar. :)))

flzpink dedi ki...

İyi fikir aslında, 'aşırı derecede ergen hikayesi' içerir yazılmalı :)

2cocukluhayat dedi ki...

Filiz sen nasıl aldandın buna, oysa isminden çok açık ergen kitabı olduğu ;)

flzpink dedi ki...

Ne bileyim gözüm karardı herhal ;)

Kitap Eylemi dedi ki...

ya anladım ben o vloggerı da aman diim kanmayasın :D en iyi kendini sen tanır , sen bilirsin :D belki ile yani ile olmuyor ha tabii bence ergen kitabı okumanın sakıncası yok 35 yaşında, hatta arada sırada çok güzel kaçamak olur benim için , bir de ne okuyor la bu oğlan diye düşünmekten yeğdir :D

flzpink dedi ki...

Ha ha tanıdın mı bahsettiğim mutfak malzemesini :)
Bazen fonda açıp dinliyorum, akıllı uslu kitaplar da denk geliyordu aslında...
Her sene böyle bir kitap denk geliyor, yaşımı hatırlatan:)