Sayfalar

4 Nisan 2016 Pazartesi

Yılın İlk Pikniği

Ve sezon açılışını yaptık :)
Bu pikniğin az eşyalı çok hareketli olmasını planladık. İki aile komşu ilçe Derbent'te buluşup başladık geziye...
 Kıştan çıkıp da kar görmeye çalışmak kulağa garip gelse de biz ilk durak olarak yukarıları seçtik. Hem manzarayı hem de kayak pisti yapılacak olan alanı görmek istedik.

Ben Duru'yu üşümeyecek kadar giydirinceye kadar ekip kartopuna başlamıştı bile :)

Ve manzara harikaydı...

Sonra daha sıcak memleketlere göç ettik :)

Biraz dinlendikten sonra kısa bir keşif turu yaptık.

Göletin etrafında bir tur, ardından dağ tepe tırmanışları , su kenarında çamur oynamaca, ayakkabılarla suya dalmaca, üstüne de sucuk-ekmek hepimize iyi geldi :)

Eylül de kuzeniyle bolca keşif yaptı...Bıkmadan suya taş atıp hamak keyfi/kavgası yaptılar :)

Akşam sporunu aradan çıkarmak için bol bol yürüdüm. Eve döndüğümüzde eşekten düşmüş gibiydim; açık havada yürümek/tırmanmak bantta yürümeye benzemiyormuş :)

Şu bahar güzel şey :)

burcu dedi ki...

Çocuklar nasıl mutlu olmuşlardır. Benim minik de sürekli "Anne güzel bir yere gidelim." diyor. Güzel yerden kastı hep dağ-tepe.

flzpink dedi ki...

Yazdan Kalan; çocuklar da şehirde 'güzel' yerlerin kalmadığının farkında, haklılar yine ne varsa dağda tepede var :)

2cocukluhayat dedi ki...

Filiz bu göl manzarası nereye ait Beyşehir değil heralde instagramda da gördüm çok canım çekti. Su kenarı olsun 5 fazla olsun.
Haa bi de sucuk ekmek diyete iyi mi geliyor ;)

flzpink dedi ki...

Valla Ülküm burası Konya-Akşehir-Beyşehir üçgeninde bir yer, Derbent. Henüz keşfedilmemiş, güzel bir yer...
Sucuk ekmekten sonra ki ekmek küçüktü, ben kendimi dağa taşa vurdum, yürüdüm yürüdüm. Acı yok deyip tırmandım. Dün diyetisyenden çıkınca da bu hafta randımanımı bozan şeyin ne olduğunu acı bir şekilde anladım. Bir sonraki piknikte ekmek arası sucuk değil marul arası salatalık yemeyi planlıyorum, dört gözle bekliyorum pikniği :)))

Unknown dedi ki...

Piknik yazısında en çok aklımda kalan şey hamak ve sucuk ekmek olmuş benim de :P
Jeyifli gezmeler, gezdikçe yaz mutlka ki bize de gaz olsun :)

flzpink dedi ki...

Durun ya sucuk ekmek dedikçe vicdanım sızlıyor :)
Yeni gezi detaylarıyla pek yakında buradayım o zaman ;)

2cocukluhayat dedi ki...

Arkadaşım 1 dilim ekmek 1 porsiyon ızgara köfte ve bol yeşillikten zarar gelmez. Kendine marul arası salatalıkla eziyet etme sık dişini verme canını sonuç güzel olacak. Şükürler olsun biz o işi bitirdik korumadayız. Aaa hakikaten koruma diyet listesini de yazayım bi ara iyi aklıma geldi. Bulunsun arşiv niteliğinde sonra lazım olursa bakarız topluca ;)
Bir daha ki piknik nereye olacak bakalım?

Mert dedi ki...

Ya çok hoş görünüyor!!! :)

Ne güzel olmuş... :)

Her neyse, ben de beklerim Kafa'ya! :)