Sayfalar

17 Temmuz 2012 Salı

LilaKutu Temmuz

Nispeten iyi bir kutu vardı bu ay. 
Clarins sıkılaştırıcı jel ve Chris Farrell ruj kutunun kurtarıcıları olmuş gibi..Gerçi yurt dışından beklenen Chris Farrell ürünleri yetişmemiş, yerine aynı markanın Pourelle Edition ruj ve göz kalemlerinden birer tanesi konmuş kutulara (bilgi maili öyle diyor, beklenen nasıldı onu da bilmiyorum zaten :)). Göz kalemi olmamasına sevindin, rujun rengi benlik çünkü; hafif ve ben burdayım demeyen cinsten..




 Clarins jelin mentollü güzel bir kokusu var. GlucosCare, kan şekerini dengeleyen bir takviyeymiş, ambalajını görünce Otacı sanmıştım :) Değişik bir kullanma bilgisi var, çözünce denerim belki..

 Deodorantlı mendiller revaçta bu aralar. Farklı bir marka kullanmıştım, bu bitkiselmiş kokusu yok. Çamur maskesinin ambalajı çok kötü, taklit ürün gibi soluk bir baskısı var. Epey maskem var, bir kenarda bekleyecek muhtemelen..



İlk aylardaki kutuları arar olduk....Bir ay daha alıp muhtemelen bu kutuyu da donduracağım..

3 yorum:

Nilsuli' nin Dünyası dedi ki...

ben hala abone olamadım şu kutuya=( ben beğendim kutuyu bu ay ama kimse beğenmemiş.

lila dedi ki...

Güle güle kullan canım. Sevgiler.

flzpink dedi ki...

Nilsuli'nin Dünyası; son 2-3 ayın kutularını düşününce bu ay daha iyiydi bence de...
Lila; teşekkür ederim :)