Sayfalar

18 Mart 2013 Pazartesi

Haftasonu

Üç haftadır cumartesi-pazar ağustos böceği gibi çalıp oynamanın, gezmenin acısı çıktı bu haftasonu...
Kaç makina çamaşır yıkadığımı sayamadım bile...

Haftasonu;
Temizlik ve ütü yaparak ev hanımlığımın;
Koccaman bir tencere yaprak sararak aşçılığımın;
Merdivenlerin yıkanmasına yardım ederek komşuluğumun;
Yavru bodrumda yeni bisikletine hevesle binerken yanında oturup anneliğimin;
Ve bodrumun karanlığında kitap okuyarak filizliğimin;
Sabah kahvaltısında yediklerime dikkat ederek 5479351. kez dukanın;
Akşamına komşularla saç böreği yapıp yiyerek oburluğumun hakkını verdim geldim :)

 Yapraklar taa Kayseri'den kalma. Hiç açılmadığı için bozulmamış..

 Yeni aldığım sarma kapağını da denemiş oldum. Bu tencereye küçük geldi sanki..

 Menekşelerim açıyor ama büyük çiçeklerimden birisi çürüdü :(
Balkon için bol bol açan çiçek arayışındayım. Önceki sene Yeni Gine almıştım, sürekli çiçek açıyordu, komşularım plastik çiçek sanmıştı :)


Nihayet aldığım kitaba başlayabildim ; bu aralar sıkça karşıma çıkan Kitap Hırsızı..

Soğuklara hiiç girmiyorum, görmezden geliyorum ki yüz bulamadan gitsin..
Sıcak bir hafta dileğiyle...

4 yorum:

Kelebeğin Hisleri dedi ki...

Hakkını verdiğin her şey güzell..
Ve o sarmalarr ımm incecik kalem gibi ellerine sağlık :)

flzpink dedi ki...

Teşekkür ederim. Yaprak sarmak benim için terapi gibi; hem sarmasını hem de yemesini seviyorum :)

Yüreğimin İklimi dedi ki...

bende severim sarmayı ama sadece yemeyi:)) kitap hırsızı benimde merak ettiğim bir kitap.

flzpink dedi ki...

Yüreğimin İklimi; yaprak saranlarınız çok olsun o zaman :)
Kitap Hırsızı güzelmiş, bugün yarın gelir yazısı...