Sayfalar

18 Aralık 2015 Cuma

Kırk Kırık Küp

 
Nermin Bezmen'in bir iki kitabını okumuştum yıllar önce. Çok da cazip gelmemişti açıkçası.
Bu kitabı ise ne zaman ve nereden aldığımı hatırlamıyorum :) Numarası, kitap cebi vs olmadığına göre kütüphaneden çalmamışım, ikinci el olduğuna göre muhtemelen Rampalı Çarşı'dan almışımdır...
 
Kitap kısa kısa hikayelerden oluşuyor (kırk tane mi dikkat etmedim ). Yolda, öğle arasında, kısa zaman dilimlerinde okumak için ideal. Genelde kadın odaklı hikayeler. Bazılarını çok beğendim, vurguladıkları noktalar daha çok kadınların toplum içerisindeki yerine dairdi. Bazıları ise apar topar bitirilmiş, olaylar havada kalmış gibiydi. Sonlara doğru kitaptan sıkılmaya başladım...
 
Yazar önsözde kapak tasarımını çok beğendiğini dile getirmiş ama ben pek sevmedim...
 
Kitabı almanızı tavsiye edemem ama kütüphanede, eşte, dostta denk gelirseniz okuyabilirsiniz.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Senin yeni yazıların bildirimi bana hala gelmiyor, neyse ki haftada bir iki girip bakıyorum :)
Nermin Bezmen, Kurt Seyt'in yazarı değil mi?
Ortaokulda mı lisede mi ne okumuştum, bayılmıştım kitaba.
Yıllar sonra yazarla tanışınca biraz hayal kırıklığı tabii :))

flzpink dedi ki...

Bloglovin üzerinden takip ediyorum ben blogları, başka pratik yöntemi varsa da bilmiyorum valla :)
Gerçi bir ara bloglovin de karışmıştı ama!!!
Evet Kurt Seyt'in yazarı, okumadım onu ama (çok popüler olunca sevmiyorum).
Yıllar önce sır diye bir kitabını okumuş, arkadaşlarla çokça kritiğini yapmıştık 'ne anneanneler varmış' diye :)
Çok da takip ettiğim bir yazar değil ama Kütüphaneden alınan saç ağartıcı kitapların üstüne kısa hikayeler iyi gidiyor :)