Sayfalar

30 Aralık 2011 Cuma

2011 Biterken...


(Fotoğrafları sabah işe gelirken çektim..)

2011 benim için "değişiklik" yılı oldu. Hiç aklımızda yokken, aklımızın ucundan geçmeyen bir yere tayin istedik. Kendi isteğimizle bir ilçeye gelmiş olmamız çevremizdekilere pek inandırıcı gelmese de, biz geldik valla:))
Şu aşamada ne "neden geldik ki buraya!" ne de "iyi ki gelmişiz" diyemiyorum. 2012'de ikinci cümleyi kurabilmek istiyorum.....
Tabii ailelerimize yakın olmaktan ve izinlerimizi bayramda harcamak zorunda olmamaktan memnunuz. Eylül de oynayabileceği bir bahçe olmasından memnun:)
Memnuniyetlerimizin katlanarak çoğalması dileğim...


Bir asal sayı olduğu için gözüme pek sempatik görünmeyen 2011 biterken, yeni yılın bize hep hatırlamak isteyeceğimiz günler getirmesini diliyorum..








(Ve Noel Baba'nın bacadan girmesini de yadırgamıyorum :))

Hiç yorum yok: