Sayfalar

26 Aralık 2011 Pazartesi

Bilimum krem


Geçen hafta  Senem'in bloğunda düzenlediği çekilişten Activar Göz Kremi kazandım :))
İki gün sonrasında elimdeydi (Tekrar teşekkür ederim Senem). Düzenli krem kullanma özürlü olmama rağmen iki akşamdır itinayla sürüyorum kremimi:)
Ucundan kıyısından göz kremlerine bakıyordum. Öyle ufacık kremlere eşek yükü para verecek aşamaya gelmedim ama yine de bir tane edinmiştim. Üstüne LilaKutu'dan bir göz kremi çıktı, derken Senemin çekilişi ve hangisini deneyeceğimi şaşırdım. Zaten hangisi işe yaradı onu da anlayamayacağım galiba:))
Birçok hatun gibi kremlere bayılıyorum. Yoğun bakımından softuna, elma kokulusundan çikolata kokulusuna, ambalajını beğendiklerim, indirime girenler, sudan ucuz olanlar derken atıyorum sepete. Elim olmadı ayağıma sürerim..Zaten Eylül de krem canavarı.... Bir ara çantamda taşıyacağıma işyerinde çekmeceme bulundurayım bir krem dedim. En son çekmece düzenlememde 3 tane krem çıktı çekmeceden!!
Bu aralar evde bekleyenler,  Watsons'a kavuşmanın sevinciyle aldıklarım ve LilaKutu ile Vanilyaclub'tan gelen deneme boyları ile epeyce krem stoğum oldu. Yanlız Eylül yakın takipte..Fark ettirmeden sürüyorum kremi ama daha yakınıma gelmeden "sen ne kokuyorsun? Krem mi sürdün?" deneyem başlıyor..Tazı annenin tazı kızı :))

Hiç yorum yok: