Sayfalar

26 Mart 2012 Pazartesi

Haftasonu

Nihayet güneşli günler gördük...
(Nazım şiiri gibi oldu:)

Güzel günler göreceğiz çocuklar
Motorları maviliklere süreceğiz
Çocuklar inanın, inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz, güneşli günler
......
Koşuşturması bol bir haftasonu oldu; bizim koşturma mecazi anlam taşıyıp, yapılanların yoğunluğunu ifade ederken, Eylül iki gün boyunca resmen koştu.Özellikle köyde, bol güneş ve ilgi çekici bir bahçe sayesinde hiç oturmadı. Uykuyu es geçti, dönüş yolundaysa ise kelimenin tam manasıyla "sızdı" :)
Kuzuları sevip, kendi oyuncakları gibi yumuşak olduğunu; römorkun üzerinde evcilik oynarken de "daha önce böyle bir arabaya binmediğini, çok sevindiğini" söyledi. Benim için kısmen tanıdık olan köy hayatı, eşim ve kızım için turistik gezi kıvamındaydı ...

Vee kuzularımız ...

 Bu kuzu her uzatılan parmağı emiyordu :)




Bu da benim kuzum :))

Haftasonu kilo verdiğimin fark edilmesi nedeniyle motive oldum, annemin yaptığı balkabağı yüzünden de sanırım yarım kilo kadar aldım :)) Neyse olacak o kadar artık..Dukan'a devam...
Mefisto Kulübü okuyorum hala, ama e-book olarak okuduğum için kitabın ne kadarını okuduğumu pek anlamıyorum. Pat diye bitecek korkarım :))



Hiç yorum yok: