Sayfalar

27 Mart 2012 Salı

Mefisto Kulübü

Rizzoli&Isles'e devam..



Mefisto Kulübü'nde de heyecan dozu yüksek, gizem ve satanizmle ilgili bilinmeyenler var..Ama konu çabucak toparlanıp bitirildi gibi, yani önceki kitaplardaki detaylar, hedef saptırmalar pek yok. Bazı noktalar da zorlama gibi geldi (Maura'nın olaylara dahil oluşu gibi). Ve pat diye bitti sanki..Yanlız içime kurt düştü şimdi, ben e-book olarak okudum ya, lüzumsuzun birisi özetlemiş olmasın  kitabı?
Yok yok değildir herhalde...

Kitabın konusu hakkında detaya girmeyeceğim, polisiye severlere gönül rahatlığı ile tavsiye ederim..
(Tess Gerritsen kitaplarına alıştım galiba, konu artık çok çetrefilli gelmiyor. Sırf Tess Abla'nın kıymetini anlayayım diye bir Ted Dekker kitabı okuyacağım :))

Rizzoli ve Maura için kafamda canlandırdığım yüzler vardı, ama diziye göz atınca tepetaklak oldu benim imajlar. Dizidekiler bildiğin çıtır ablalar. Özellikle Maura'yı çok farklı düşünmüştüm, bunlar şirine gibi. Iıı olmamış..

Salı gününün en güzel tarafı Leyla İle Mecnun izlemek. Televizyon yerine internetten izlemeyi tercih ediyorum ben, reklamsız, keyfime göre..Henüz izleyemedim yeni bölümü ama İsmail Abi'nin soyunun taa Mona Lisa'ya kadar uzandığını öğrendim:))Kaçırmayın..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

tess'in cerrah'ınbdan sonra hiç okumadım bi daha ama okumaya niyetlendiğimde önce senin yorumları incelicem filizcim :)

Adsız dedi ki...

teşekkürler

Tarıık dedi ki...

teşekkürler

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Bu kitabı henüz okumadım ama buda kesin güzeldir.Alacağım derhal,okumadığım Tess kitaplarını.Ted dekker okuyacaksan ve eğer Kutsal Meclis'i okumadıysan tavsiye ederim.

Unknown dedi ki...

Kitabı ben de merak ediyorum.

Ahh İsmail abi o nasıl bir gülüş öyle :)) Son bölüm iyiydi özellikle bu mona lisa sahnesinde heralde komşular kahkahalarımı duymuştur. İnsan bu kadar mı güzel oynar her karakteri.

flzpink dedi ki...

Dejawu; Cerrah'tan sonra nasıl bırakabildin? Ben Çırak'ın devam kitabı olduğunu öğrendiğimde çok merak etmiştim :))
Tess Abla'ya Başlarken diye bir post hazırlayacağım sana özel :))

flzpink dedi ki...

Ceren Akyol; rica ederim, her zaman beklerim :)

flzpink dedi ki...

Kitap Cumhuriyetim; son derece akıcı bir polisiyeydi, okumanı öneririm..
Kutsal Meclis'i okumuştum, şimdi Oyun-Ted Dekker okuyorum..
Ted Dekker'in Çember Serisi de çok ilginç, okumadıysan tavsiye ederim:)

flzpink dedi ki...

BeyazKitaplık; İsmail Abi'ye hastayım :)) Hele o bakış yok mu!!
Ben salıdan beri "gülsem mi ağlasam mı bilemedim" diyerek dolanıyorum :))
Hadi Tess Abla'ya başlayın artık:)

Unknown dedi ki...

Ya o kadar çok kitap var ki.
Tess Abla bizi bekliyor ama elimizde hazır bir Tess Abla testi var onu mu yayınlasak acaba :)