Sayfalar

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Aferin...

Uzun zamandır yaptığım bir şey için bana "Aferin" diyen olmamıştı, taa ki düne kadar..



Dün işlerimi erken bitirince biraz da kendime bakayım diye siyah maske yaptım yüzüme. İçeriye girince Eylül yüzüme bakıp "Niye sürdün onu yüzüne ?" diye sordu. Anlattım, yüzüm daha güzel olsun diye sürdüm dedim, "Hiç güzel olmamışsın, çabuk yıka onu!" diye dikildi başıma. Yarım saatlik süreyi doldurmak için oyalamaya çalıştım ama bana mısın demedi, tuttu elimden lavaboya götürüyor, ben banyoda yıkarım diyorum, "olmaaz lavaboda yıka" diye ağladı ağlayacak, görecek illa yıkadığımı...
Zar zor yarım saati doldurup yüzümü yıkadım, içeri girince en ciddi haliyle Eylül bakıp "Aferin, yıkamışsın yüzünü" dedi. Bir an o anne olan Eylül, yaramazlık yapıp elini yüzünü kirleten benmişim gibi hissettim:)

4 yorum:

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Çok güzel:)Allah'tan korkmamış çocuk o halde görünce:)

flzpink dedi ki...

Allahtan rüyasına falan girmedim çocuğun ;)

flzpink dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gonca keskin dedi ki...

bu kız çocukları pek fena yalnız ,illa ki karışacaklar anneye :) ilahi Eylül çok tatlı :))