Sayfalar

5 Eylül 2011 Pazartesi

Okuyabilmek

Ve nihayet tekrar kitap okuyabilir hale geldim. Ramazan rehaveti ve de en sıkıntılı kısım olan uykusuzluğun bitmesiyle (ki ilk mesai gününün uykusuzluğunu uykusuzluktan saymıyorum-aferim bana bi yazmada yazdım:)) tekrar kitaplı günlere dönmüş bulunmaktayım.
Tabi bünye yadırgamasın diye soft bir kitapla başlıyorum. Bide yolda okunabilir diye, hoplaya zıplaya (Tavşanlı-Burhaniye arası cidden zıplayarak gittik) bi kitabıma bi eylülün boyadığı resimlere bakmak durumunda kalacağım için hiç kasmaya gerek yok dedim ve son anda bunu aldım yanıma.(Eşim okusa-ki henüz bloğuma teşrif etmedi- sen almadın ki, arabaya binip son anda benden kitabını getirmemi istedin derdi:)) O kadarcık hizmet de alabileyim canım, koca tatilin valiz hazırlayanı, isteneni bulanı, valiz boşaltanı, çamaşır yıkayanı oldum zaten!!Ne doluymuşum be, kitabı unuttum dünkü temizliği düşününce...)
Dönelim konumuza;
Kitabın kapak resmini çok seviyorum, morlu sarılı , çiçekli ve hatta köpekli sevimli bir resim. Ama serviste gazete kağıdına falan sarıp okumayı düşünüyorum, zaten bıyıklı memur katsayımız fazlaca, algıda seçicilikle kitabımın ismi akıllarında kalsın istemem.
Aslında kitap dışına geçirelecek kılıflar olsa, mesela "Das kapital" gibi afilli kitap ciltleri...Geçirsem ıvır zıvır kitapların dışına havalı havalı okusam:) Kitabın kapağı da eskimez, lüzumsuz çizikler olmaz üstünde (millet araba kaportasını çizdirmemeye uğraşır ben de kitaplarımı;) Belki de vardır bu amaçla kullanılan bişey, malum 3-4 aydır yeni memleketimizde pek bi dünyadan habersiz ve de bi o kadar huzurlu yaşayıp gitmekteyiz. (ama bu huzur beni buraya zorla gönderen müdür efendinin kulaklarını çınlatmama engel değil tabii:))
Dur bi de Türk Kahvesi yapayım kendime,( şu hazır Türk Kahvesini bulandan Allah razı olsun:)) biraz okuyum artık kitabımı....
Herkeşlere bool kitaplı günler..........

Hiç yorum yok: