Sayfalar

2 Şubat 2012 Perşembe

Evde olmak...



Evde olmak güzel şey, özellikle dışarıda dondurucu soğuklar varken, evde şirin bir yavru (Eylül) varken, mutfakta demlenmiş mis gibi çay varken....



Dün sabah Eylül hiçbirşey yemek istemeyip, sonra da yediği bir tanecik balık krakerden sonra kusunca korkmuştum. Allahtan ciddi bişey değilmiş, biraz sıcak tutup öğleye kadar çizgi film tedavisi uyguladım :) Kendisi isteyinceye kadar yemek vermedim ve midesi rahatlayınca en sevdiği çorba olan yayla çorbasından neredeyse 3 tabak yedi :)
Bugünse annesi evde olduğu için halinden çok memnun..Ben elimde çayım gezinip duruyorum ortalıkta, yanımda da sandalyesi ile Eylül :)



 Ve ayrıca akşama annemle yeğenim geleceği için anne-kız ayrıca mutluyuz..Hafta sonuna da ailenin kalanları geliyor. Bol hareketli 3 gün bizi bekliyor :)


Hiç yorum yok: