Sayfalar

12 Şubat 2012 Pazar

Günün.....

Günün sinirlendireni;



Ailecek TV karşısındayız, çocuk kanallarında geziniyoruz..Amaç kanalları ve çizgifilmleri tanımak, Eylül'e şiddet içeren ya da saçma sapan çizgifilmler izletmemek.
Trt Okul adlı kanalda bir program; Okuldaki Mucit..Bir tane "abla" elinde ıvır zıvırlar çocuklara neyi nasıl icat(!) edeceğini anlatıyor.



Peki ne mi icat ediyor?Bomba !! Pinpon topuyla, kibritle bomba yapıyor. Bir yandan da uyarıyor "sakın tek başınıza denemeyin, evde yapmayın". Yani arkadaşlarınızla yapın, mümkünse bodrum, kiler vs zula bi yer bulun!!
Trt'nin gelecek nesilden nasıl bir beklentisi var düşünmek bile istemiyorum...

Günün gıcık edeni;
İlk defa Acun'un sunduğu şarkı yarışmasını bu kadar uzun süre izledim.Yahu attıkları her adım, verdikleri hediye, kampanya reklam, yer gök sponsor. Allahtan Hülya Avşar'ın tuvalet kağıdını olaya dahil etmemişler :)
Bu arada hepsini dinleyemedim ama Mustafa Sandalın yarışmacısı bi Eye Of The Tiger söyledi ki harikaydı...

Günün denk geleni;
Hani insan bazan saçma sapan şeylere sevinir ya, dengesiz yapıma çok uyan bir durumdur benim. Bugün de aldığım dolmalık biberlerin, tencereme eksiksiz olarak sığmasına sevindim :))



Günün 'anne' yemeği;
Kayınvalidem usulü kıymalı börek...



Ve günün dinlendireni;
Akşam yemeğini hazırlayıp, Eylülü de uyutup içilen bir fincan Türk Kahvesi...







Bu aslında "dün"ün keçisiydi ama olsun, arabadan iyi denk getirmişim :))Yaramazlık yapan, bir yerlere tırmanan çocuklara bizde 'keçi gibi' denir, sözün haklılığının kanıtı :)


2 yorum:

BeyazKitaplık dedi ki...

Yazının çok hoşuma gitti , dolmasıyla keçisiyle acunuyla valla bütünlük oluşturmuş :)

Acun'un yaptığı ses yarışması tam bir fiyasko zaten, jüri tek tek yalvararak seçtiği yarışmacıları yine kendi eliyor. Bu nasıl bir takımdır anlayamadık :)

TRT nin bomba yapımını öğretmesi gerçekten de skandal. ama burası Türkiye artık milletçe hiçbir saçmalığa ve yolsuzluğa şaşırmamayı şimdiye kadar çoktan öğrenmiş olmalıydık, değil mi? :(

Sevgiler..

flzpink dedi ki...

Keçiyi de ekledim ki hakkaten "dereden tepeden" konular yazdığım anlaşılsın :))