Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

Küçük Mucizeler Dükkanı

Bir solukta olmasa da beş altı solukta rahatlıkla okunacak, okuyanı yormayacak, üzmeyecek, şaşırtmayacak, büyük yazı puntosuyla hızla akacak, ideal eş adayı gibi bir kitap :)



Bir nev'i  "umutlu evkadınları"...
Bol kadın karakterli, yünlü şişli ve de sıcak kapaklı bir kitap..
Okumaya başladım kadın karakterler birdi, iki oldu, üç oldu, dört oldu..haydaa kaç tane kadın var, karıştırırım ben bunları birbirine diyorum ki Allahtan dört kişilermiş:)
Bakmayın karıştırırım dediğime, konu aynı dükkanın etrafında döndüğü için artık kafanızda detaylıca canlandırıyorsunuz Blossom Sokağını..
Şöyle sıcak bir kitap okumak isteyenlere önerebilirim..
(Bu arada birçok okura katılıyorum, yazar Ayşe Özgün'e çok benziyor :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ay sıcacık desene sen şuna :))
oku at dertleri kafadan :))

flzpink dedi ki...

Kesinlikle..
Haa bir de "tutmayın beni örgü öreceğim" etkisi var :))