Sayfalar

7 Mart 2012 Çarşamba

Vanilya Club Mart Kutusu

Bakım ürünleri ağırlıklı, dört tam boy ürünle oldukça göz doldurucu bir olmuş bu ayki  kutu...






Kutudan ayak kremi çıkmasına ayrıca sevindim. Uzun zamandır bakıyordum kremlere, geçen hafta da Avondan sipariş vermiştim ama bu ondan önce geldi :)
Bir de inci tozlu maske ilginç geldi, onu deneyeceğim öncelikle.
Cosmed'in tüy azaltıcı serum ve losyonu Lilakutudan da çıkmıştı, pek etkisini göremeyeceğim için beğenmemiştim ama bununla birlikte miktar denenebilecek kadar oldu..
You+Eye mineral pudranın rengi allık için uygun, hafif ışıltılı. Ama ben en çok kutusunu sevdim, kocaman bir mücevher gibi:)
Essie ojenin rengi de kızımın talebine uygun, pembe:) Şeker gibi bir rengi var..
(Kalan fotoğrafları bir türlü ekleyemedim)
Bu  kutu geçen ay yaşadığım "keşke şubat kutusunu alsaydım" yakınmamı unutturdu...

Hiç yorum yok: