Sayfalar

7 Haziran 2012 Perşembe

Vanilya Club Haziran Kutusu

Evde döndüğümüzde her birimiz için birer kargo vardı, gerçi doğum günü çocuğu bendim ama, paylaştık  artık :)
Benim payıma düşen Vanilya Club kutusuydu..

Artık kutu işinden de hevesimi aldım galiba, zaten artık tekrarları oynamaya başladık. Aynı ürünün simlisi-simsizi, ozonlu krem/şampuan/losyon, plasentalı bilimum ürün derken, ilk aylardaki cazibesini kaybetti.
Bu ayın Vanilya Club kutusunda da ;
-Nuxe Kuru Yağ (su defa simlisi)
-China Glaze Oje (bu marka gönderimleri hep iddialı renklerde, seyretmesi güzel ama benlik değil)
-Loccitane Sabun (Buna itirazım yok, seviyorum Loccitane ürünlerini ve de her türlü sabunu :)
-YoungBlood Toz Mineral  Fondöten (fondöten kullanmadığım için cazip gelmeyen ürünlerden)
-Liquid Gold Yüz Temizleme Jeli (markalar değişse de bu minik paketler birikti evde)
-The Lift bir uygulamalık paket (bu da öncesinde LilaKutu'da çıkanlardan)
-Bvlgari testerları (erkekler için olanı güzel kokuyor:), Eylül'ü oyalamalık parfüm stokladım epeyce..)







Demem odur ki, bir süre kutu işine ara vereceğim. Yaz geçsin bakalım, çeşitlilik değişirse (ki benimle ayı görüşü paylaşanların arttığını düşünüyorum, o yüzden ufak değişiklikler yapabilirler), 2-3 ay sonra güncelleyebilirim üyeliğimi..



Hiç yorum yok: