Sayfalar

28 Temmuz 2011 Perşembe

Az - Hakan GÜNDAY


Ve nihayet okudum... Tatilde hem de; arabada bulduğum 10'ar dakikalık aralarda, eylül uyuduğunda ya da oyuncaklarına daldığında, masadan erken kalktığımda, yataktan erken kalktığımda, yatağa erken gittiğimde......Ha kitap o kadar uzunmuydu? Elbette hayır sadece benim kitaba ayırabildiğim süreler kısacıktı..
Aslında aklımda Kinyas ve Kayra vardı.Yani onunla başlamak istiyordum ama  o kitap listemde beklerken alınmayı, Az bir marketin kitap reyonunda attı kendini kucağıma (Aslında marketten kitap almak kitap ruhuna aykırıymış gibi gelir hep, yapılan yorumları okumadan pat diye alınmazmış gibi gelir ama dedim ya o atladı!)
Kitabın yarısı Derdâ'nın kalanı da Derda'nın hikayesini anlatıyor. Şiddetle erken tanışan ve mecburen erken büyüyen çocuklar.Anlatımını oldukça beğendim Hakan Günday'ın.Okumakta neden bu kadar geç kalmışım dedim..
Yanlız olaylarda tesadüflerin çokluğu sıkıcı olabiliyor zaman zaman. Bir de iki hikayenin kesişimi....Yani ilki normal görünmekle birlikte ikincisi zorlama geldi biraz...
Özetlersem; okuyun mutlaka. Tadı damağımda kaldı...

Hiç yorum yok: