Sayfalar

14 Aralık 2011 Çarşamba

Sepetimdekiler...




Nihayet rahat bir Konya gezisi yapabildim. Salı günü İl Müd.'de toplantı vardı, haftasonuna bir gün de izin ekleyince toplam 3,5 gün oldu ve baya baya tatil gibi oldu benim için. Her seferinde koşturmacayla yaptığım alışverişlerimi bu kez sindire sindire yaptım, özlediğim yerlerde dolaştım.

Bolca teknoloji mağazası gezdikten sonra D&R a uğrayıp bir iki kitabı kolumun altına kıstırmıştım ki aklıma sahaflar geldi. Küçük bir pazarlıkla aldıklarımı yerine koyup yerine "Rampalı Çarşıya gitme sözü" aldım :))


(Kitapları görünce fotoğraf çekmek aklıma gelmedi, netten bulduklarım da pek iç açıcı değil:( )


Rampalı Çarşı Konyanın en eski kitapçılarının, sahaflarının, bilimum hobi malzemelerinin satılan dükkanların bulunduğu çarşısı. Öğrencilik yıllarımda bolca aşındırdığım, kitap alabilecek bütçem olmadığı için daha ziyade değiş tokuş yaptığım, bolca ikinci el test kitabı aldığım, ÖSS ye girdikten hemen sonra kitaplarımı sırtlanıp yok pahasına sattığım (ki o zaman sadece satmış olmak bile zevkti, yerine bir iki roman almıştım), kokusunu ayrı bir sevdiğim çarşı...
Nerdeyse 7-8 senedir uğramaya fırsatım olmuyordu. Eşime de bıkmadan usanmadan anlatıyordum çarşıyı...Gerçi ufak değişiklikler olmuş gibi, henüz aradığım kitapları elimle koymuş gibi bulamıyorum, kimin ne tür kitap sattığını unutmuşum ama söz konusu kitap olunca aramak bile ayrı bir zevk benim için..

Aslında aklımda alınacak bir kitap ismiyle gitmemiştim. Dolayısıyla rastgele bir alışveriş oldu, zaten aklımda kalmış olan kitaplar da popüler kitaplardı ve ikinci elleri henüz yoktu.

Aldıklarıma gelince;

Grange okumayı sevdiğim için, üç tane kitabını aldım (Koloninin sıfırdan hiç farkı yok). Çatı serisinin de ilk kitabını okumuştum, beri seriyi tamamlayayım dedim.V.C. Andrews'in başka bir kitabı, bir adet Stephen King, Perihan Mağden'in kitabı, bir tane Ted Dekker ve en popüler olan da Aklından Bir Sayı Tut (Sabah serviste başladım :) 

Diğer ganimetler de küpeler:))
Özellikle baykuş olan favorim. Kıyafetime uysun uymasın aldığımdan bu yana sürekli takıyorum :)



Bu da bloglar sayesinde haberdar olup aldığım ıvır zıvır çekmecem ..



Bir de Konya'ya Watsons açılmış ki ona ayrı bir sevindim. Tabi sevinmekle kalmadım ama abartıp ordan aldıklarımı da anlatmayayım, bloğum 16'lık kız bloğuna dönmesin :)

Kitapların sevinciyle işe bile istekli geldim yahu!!
Hevesim kaçmadan biraz çalışayım artık...


Hiç yorum yok: