Sayfalar

12 Ekim 2012 Cuma

Kayıp

İlk Harlan Coben kitabım Kayıp...
 
 
 
Rahat okunan, aksiyonu bol ama heyecan dozu nispeten düşük. Yani polis olmadığı halde her kapıyı açabilen, para ve mermi sıkıntısı çekmeyen yakışıklı kahramanlar bir yerden sonra cazibesini kaybediyor. Son dönem filmlerde olduğu gibi kitaplardaki 11 Eylül ve İslami terör örgütü vurgusundan da bıktım...
Kayıp  çok kafa yormadan, tatilde-yolda rahatlıkla okunabilen, büyük puntolu baskısı sayesinde alacakaranlıkta bile rahatça görülebilen bir kitap. Ben Metro'nun indirim sepetinden almıştım, verdiğim paraya göre "okunabilirler" arasında.
Peki bir daha Coben okur muyum? Tabi okurum, çünkü evde okunmayı bekleyen bir tane daha var :) Ama biraz beklesin çünkü sırada Çember Serisinin kalan kitapları var...

2 yorum:

Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Beğenerek okuduğum bir yazar.Bu kitabı okudum ve beğendim.4 tane daha Coben kitabı var elimde:)

flzpink dedi ki...

Kitap Cumhuriyetim; sizin yazınızı görmüştüm, biraz da ondan cesaret alarak başladım :) Büyük Vuruş'u da aldım, sırasını bekliyor..