Sayfalar

9 Ocak 2012 Pazartesi

Ucuz etin yahnisi...

Çatıdaki Dikenlerin bitmesine 10-15 sayfa vardı servisten indiğimde. Eve gidince apar topar hazırlanıp annemlere gittik. Yolda aklım kitapta kaldı, keşke okuma lambam olsaydı dedim, bir ara telefonun ışığıyla okumayı bile düşündüm.
Sabah yatak seçen bünyemi uyku tutmayınca, ben de kitaplarımı alıp salona geçtim. Yarım kitabımı bitirince hemen bir hevesle (ve iyiki yanımda getirmişim diyerek) Grange-Koloni'yi elime aldım.


Kitabı ilk sayfasını açtım, baktım baktım, bir iki sayfa daha çevirdim ve tam uyanamadım galiba dedim. Çünkü sayfalar boş!!!
Evet kitabın ilk 16 sayfası tertemiz, tek çizik yok :) İkinci el aldığım, ne kadar temizmiş sıfırdan farkı yok dediğim kitabım meğer sıfırdan öte -16ymış :))
Ama inat ettim 17. sayfadan başladım okumaya :))Zaten Grange kitaplarının başı çok sıkıcı olur diyerek kendimi teselli etmeyi de unutmadım :) Zaten kitabın başında cinayetin nasıl işlendiğini anlatmamıştır di mi?
Di mi?
Yoksa anlattı mı?
Koloni'yi okunan varsa ilk 16 sayfada can alıcı bişey oldumu anlatsın bana bi zahmet :)
(Kitapyurdunda da 12-16. sayfalar arasını var, kırk yamaya döndü kitap iyi mi :))

Kitapları alırken saf saf sormuştum adama, "eksik sayfa yok değil mi" diye. Yok hocam olur mu demişti satıcı, bu cevabı belli soruyu soracağıma akıl edip kitabı karıştırsaymışım bari..Gerçi eksik sayfalar illaki kitabın başında da olmuyor ki!!
Uff ya, ne güzel planlarım varki ikinci el kitaplarla ilgili, hevesim kaçtı şimdi...

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

yarlarda yorum sekmesinde "yeni sekmede açıl" ı işaretler misin sana yorum yazmak çok zor oluyor:) Kasdan cinayet mahalline yani kiliseye gidiyor. Ceset orgun yanında. Boruların arasına sıkışmış durumda. Kilise ve ceset betimlemeleri var

flzpink dedi ki...

Oldu sanırım :)
Teşekkürler minik özet için...