Sayfalar

12 Ocak 2012 Perşembe

Vanilya Club Ocak Kutum

Ve benim kutum;


Tabii öncesinde kopya çektiğim için kutudan çıkanlar süpriz olmadı..




En ilginç ürün bu lipglosstu. Aynalı ve ışıklı..Kapağını açınca müzik de çalsaymış:))

 Ojeyi küçük hanımda denedik. Güzel bir rengi var..

Kutularda ilk denediğim şey krem oluyor. Essie'nin şirin bir kutusu var, soft ve güzel kokulu. Kalıcılığı ve nemlendirme özelliğini henüz bilemiyorum.
Şampuanı deneyecektim akşam ama unuttum :) Bu aralar bol plasentalı ürünler karşıma çıkıyor. Gerçi bu üründeki buğday plasentasıymış (o da nasıl oluyorsa!)

 Loccitane'nin kremlerini beğenmiştim, duş yağını da deneyeceğim..

Favori ürünüm bu..Rengi güzel, kalıcı ve naneli olduğu için ferahlık veriyor. Yaz için ideal...
Ve indirimli üyeliğim bittiği için Vanilya Club üyelerinin pekçoğu gibi ben de üyeliğimi dondurdum. Bu ayki kutu nispeten iyi olmakla birlikte hala 35 TL etmediği düşüncesindeyim..

Hiç yorum yok: